Att-göra-lista

safe_image

#Blogg100 – Ett inlägg om dagen i 100 dagar (18 (20)/100).

Ordning och struktur är bra. Här kommer således min att-göra-lista för idag.

1. Kolla igenom mail, facebook, twitter, linkedin, gp, dn och kvällstidningarna

2. Kontakta Blå Stjärnan för att ta reda på vad jag ska göra med kattapan. Hon verkar inte helt frisk.

3. Jobba med min hemsida – Block 3 i webbredaktörutbildningen. Minst 2 timmar.

4. Jogga 30 minuter. Dvs jogga-gå-jogga-gå-flåsa ansträngt-jogga-gå-svettas…

5. Jobba med min hemsida – Block 3 i webbredaktörutbildningen. Minst 30 minuter.

6. Möta maken på stan för att leta badrumsinredning.

7. Summera inköpen för ombyggnationen.

 

…ja, jag tror att det är det hela. Nu – till verket!

 

Kommentera

