Kranfetischist

safe_image

#Blogg100 – Ett inlägg om dagen i 100 dagar (12/100).

När jag är nere på Lundbystrand för att hämta/lämna söner, eller se på match, så brukar jag tjyvparkera på baksidan, ganska nära alla de fina kranarna. Jag vet inte hur många bilder jag tagit på dem nu för de är alldeles särskilt vackra i kvällsljus. Deras orange-röda färg blir glödande i den nedåtgående solens sken. Mer än en gång har jag önskat att jag haft skissblock och pennor med – trots att jag inte kan rita! De är helt enkelt magiskt vackra.

Det har följaktligen blivit en och annan kranbild på både fejjan och insta och jag har förstått att jag är inte ensam om min hänförelse över dessa resliga järnjättar!

Så nu är det er tur – varsågoda; en kran. Just den här bilden är väldigt färsk, togs så sent som i måndags, med min gamla xperia arc. Av mig.

1604451_10151718846937824_1692758657_n

 

Och med detta önskar jag er en fortsatt bra dag.

Taggad , , ,

Kommentera

