Hej och välkommen dagens läsare nr 100!

Men idag är ju en bra dag! Ni mina cybervänner har blivit allt fler sedan jag inledde mitt fitness-liv och just i detta nu kan jag säga välkommen till dig, dagens hundrade läsare! Och klockan är bara 21.23!

Kul att ni tittar in. Om ni är Göteborgare hoppas jag se och höra er längs midnattsloppets sträckning på lördag kväll den 21 augusti. Läska mig gärna med en öl, det är nog så god motivation för mig. 

Mig känner ni igen på den alarmerande, vinröda ansiktsfärgen. Jag ser ut som om jag skall dö när som helst, men det brukar inte vara någon fara. Hittills har jag överlevt.

Ni känner igen sonen på hans ringa längd – han är 11 år och rätt kort, och hans gula pannband. Han har alltid på sig det där gula pannbandet när han springer lopp. Om ni sett honom kan ni nog slappna av i en kvart innan jag kommer. Jag tar tacksamt emot rapporter om hur det då går för sonen.

Tack för att ni är här och välkomna åter!

Kommentera

