Ni hao

古 村

Är hemma igen efter den nästan på förhand söndertjatade Kina-resan och jag ger mig nog inte riktigt ännu… Det blir en liten, liiiiiiten reseskildring här. Med bilder. Jag lovar att skriva kortfattat och inte lägga upp mer bilder än … 5. Möjligen 7. Men absolut inte fler. Okej?

Men nu skall jag njuta av att vara tillbaka på den sköna, gröna ön som har den stora godheten att visa sig från sin allra vackraste sida just nu i kväll.

Familjen S är på väg över och tax-free-vinet står och luftar sig köket…

Skål vänner – jag har saknat er!

Kommentera

