I´m so solly!

Jag har dragit till mittens rike och mina dagar räcker inte till! När jag är tillbaka i good ol´ Götet skall jag berätta allt om våra öden och äventyr.

Just nu är jag så uppfylld av allt att jag är rädd att jag skulle tråka livet ur er med detaljerade beskrivningar av varje kvadratmillimetera av Himmelska fridens torg, förbjudna staden, marknaderna, kopiorna, trafiken, oförmågan att klara sig själv (mycket märklig och lite lagom frustrerande för oss som anser oss kunna själva…), den underbara maten, lukterna, ljudet, värmen, muren – ja, det är mycket. Och vi har inte ens varit här en vecka ännu!

Såg att mitt jobb lagt ut sin blogg. Spännande! Ta en titt om ni vill. Ge gärna någon sorts omdöme om den också. http://justnu.witre.se/2010/06/17/baenkbord-picknic/

Nu skall jag se en film. Våra vänner här har hundratals och jag har nästan inte sett någon. Ljuvligt. Måste ta tillfället i akt att varmt rekommendera filmen ”Lars”. Nej – det är inte en svensk film. Den är…. Den är inte som andra filmer, lite skojigt udda på ett varmt och väldigt roligt sätt. Se den. På allvar. Gör det.

Vi hörs.

Kommentera

