Visa brösten och skaka jorden?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7006880.ab

Hmmm…. kommer djupa urringningar att skapa jordbävning?

Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag tycker alltid att det känns så sunkit när det skall visas upp halvnaket – eller rentav naket – för att överbevisa en halvidiot.

Fattar inte alla att jordbävningar inte har ett smack med blottade kroppsdelar att göra? Måste man bevisa det?

Minns ni för några år sedan när Linda Skugge skulle visa upp sig naken som en sorts protest mot retucherade, ybersnygga nakenmodeller? Kändes det inte lite … solkigt?

Antingen har jag inte fattat grejen, eller så är jag bara avundsjuk för att jag inte har några yppiga behag att förevisa.

Skål.

3 thoughts on “Visa brösten och skaka jorden?

  1. Michis skriver:

    Kändes inte ett dugg solkigt när Linda Skugge visade kejsarsnittsärret och mammakroppen, tyckte jag inte.Men sen är jag inte en sån där människa som tycker att nakna kroppar är frånstötande heller. ;-)Dock kan man ibland tro att djupa urringningar skulle kunna orsaka världskatastrofer med tanke på hur upprörda folk blir över att se dem.

  2. Ninnannah skriver:

    Skål.

  3. Pux skriver:

    … har inga problem med mammakroppar och kejsarsnitt. Mitt problem är att det känns som om människor ibland skall bli tvungna att visa upp sig nakna för att bevisa … Jag vet inte…. för att bevisa att normala människor inte ser ut som fantasibilder.Som sagt, avdramatisera kroppen och låt folk vara och se ut som de ser ut. Kanske är sådana här jippon bra. Men jag tror inte det….

Kommentera

