Någonting är väldigt skumt med räkneverket…

Jag var inne på eniro förut för att se hur långt jag sprungit under dagens makliga motionsrunda – 1.884 m. Det ni!

Jag tror att det är alldeles sant, kanske var det till och med lite kortare för jag gjorde kanske lite generösare svängar på kartan än i verkligheten. Så det är inte eniros räkneverk jag syftar på i rubriken.

Häromdagen när jag skrivit min blogg satt jag och facebookade efteråt. Med jämna mellanrum gick jag tillbaka till bloggen och kollade om någon kollat. Det är ju alltid så himla kul och spännande. Och jodå – det var en och det var två och så, men det konstiga var att det totala antalet besökare hoppade än fram än bak. 30.334 blev 30.332 när ytterligare ett par tre besökare varit inne, och sedan hoppade det upp till 30.339 när bara en varit där en stund senare.

Märkligt…

Idag är det fortfarande 30.334 besökare trots att det varit över 60 stycken där bara idag?

Ursäkta mig om jag låter lite petignetig, det är ju kanske inte hela världen med en besökare mer eller mindre kan man tycka. MEN för mig är det väldigt viktigt! Jag är ju superintresserad! För att vara sifferdyslektiker är jag sjukligt intresserad av nummer och antal

Antagligen kommer det att rätta till sig självt helt plötsligt.

Mina 1.884 m. är dock inetsade i min hjärna. Vilken idiotisk sträcka!

Jag skall försöka pricka 2.000 m nästa gång. Onsdag. Då får jag förlänga sträckan upp bakom flunsan innan jag vänder tillbaka igen. Ooooh där är det en massa uppåt, det var ju därför jag svängde av innan idag.

Kommer jag att klara det?

Dadadadaaaaaadaaaaadaaa!

 

 

One thought on “Någonting är väldigt skumt med räkneverket…

  1. dagensextips skriver:

    Har också problem med min räknare, den har hoppat tillbaka till 940st i 3 dgr nu 😦

Kommentera

