Oj vad jag sprang…

…läck. Nä, riktigt så illa var det inte, men nästan. Jag blev kissnödig nästan med en gång – jag blir ofta det när det är kallt ute. Och när jag är lite frusen. Och har för avsikt att börja löpträna…

Så det var inte mycket att göra, jag fick avbryta helt enkelt och hoppa in i bilen och åka hem. så kan det också gå när man skall påbörja sitt nya hälsosamma liv. Att det liksom inte blir så himla värst annorlunda från det där gamla ohälsosamma man åtnjutit tills i går.

Jag hade ju ändå bytt om till träningskläder och tagit några steg på slingan i skogen innan jag tvangs avbryta så jag är ändå hyfsat nöjd. Sensate försöket kom jag bara i skorna. Jag var iofs nöjd då också. Man skall inte ha för stränga krav på sig själv för då är det lätt att man skiter i det helt.

Fast förstås… utan några som helst krav är det också rätt lätt att… Nåja, jag skall inte fördjupa mig i idrottspsykologi för det är verkligen inget jag vet något om.

I morgon skall jag ha en vilodag, benhinnorna måste få vila lite.

Men på fredag. Då. Då skall jag kanske ta två varv.

Kanske.

 

One thought on “Oj vad jag sprang…

  1. Helén skriver:

    LOVE U!!!!

Kommentera

