Högsta vinsten!

I morgon drar jag till Stenungsbaden och inleder mitt spaande! Det skall bli sååååå underbaaaaart!!!

Min ankomst dit har jag beräknat till ca 15.00. Då skall jag hasa upp på mitt ”Special Guest-room” och byta om till tofflor (compliments of the Stenungsbaden) och en frottérock (also compliments….) och sedan gå ner till spa-avdelningen.

Där väntar en 50 minuter lång avslappningsmassage följt av en ekologisk, kravmärkt, rättvisemärkt, närproducerad, jämnställd, fördomsfri bastutur. Ahhhh…

Klockan 19.00 vankas middag i den tjusiga matsalen och sedan följer Viva Las Vegas Show med Black Ingvars. Åhhh, jag kan knappt vänta!

Vill ni hänga med så får ni följa mig på Stenungsbadens egen blogg – det var del av vinsten – jag skall blogga – live – vid så många tillfällen jag har tid och lust under min vistelse där.

Den bloggen hittar ni här: http://bit.ly/cE177e

Jag tar med mig kameran också – för om jag blir så avslappad som jag tror att jag kommer att bli så orkar jag kanske inte skriva så mycket… Men kort är ju lätt att ta – på spaavdelningen, på maten, vinet, rummet, frottétofflorna, morgonrocken, showen, personalen… Ja, allt vad som faller mig in helt enkelt.

19266_247578758585_237578668585_3198699_3875976_n.jpg

 

19266_247578783585_237578668585_3198703_5328129_n.jpg

 

19266_247578818585_237578668585_3198707_852305_n.jpg

 

De här bilderna har förstås inte jag tagit – de har jag lånat från deras hemsida.

Visst ser det trevligt ut?

2 thoughts on “Högsta vinsten!

  1. Pontus skriver:

    Hej! Hoppas du har haft det trevligt på Stenungsbaden. Vi träffades nere på Spa-avdelningen.Vi blev kvar nere på Harrys och kom aldrig upp till Baden igen. Ha en trevlig dag!

  2. Pux skriver:

    Hej Pontus, Jag hade det jättetrevligt hela tiden på Stenungsbaden. Många trevliga människor – de flesta jag kom i samspråk med var faktiskt kringboenden. Lustigt! Mötte dessutom jobbarkompisar till min brorsa på showen.Kul att du tittade in här. Ha det gott!

Kommentera

