Borta…

Jag hade den häromdagen men nu är den puts väck… Hmmm konstigt. Eller kanske inte så konstigt, det händer ofta att den försvinner spårlöst när solen ligger på. Som om den blir transparent av strålarna eller nå’t.

Nåja, om ni hittar den kan ni väl ge den till mig. Inte för att jag saknar den direkt men den behövs ju. Utan den blir ingenting gjort.

Arbetsmoralen.

One thought on “Borta…

  1. Helén skriver:

    Jag förstår hur du menar 😦 OM du hittar den så snälla snälla säg vart jag ska leta 🙂

Kommentera

