Jag saknar er…

I går kväll lyckades vi tanka över all data från gamla datorn till en extern hårddisk.

Detta är vi så glada för, för nu förlorar vi inga bilder och andra bra-o-ha-grejor.

Min mailbox, uppdateringar för sonens fotbollslag – och inbetalningar till deras kommande cuper, makens förehavande med administrationen för simklubben och andra viktiga åtaganden kan snart återupptas. Hoppas jag…

Men framförallt – Bloggen! Åhhh vad jag har saknat denna kanal.

Poolhuset som jag tjatat om i år och dagar har vi äntligen varit i och det var toppen! Åk till poolhus.

Men, nu sitter jag på jobbet och har tokmycket att göra så jag får säga ”hej då” igen.

I kväll skall jag på julfest med jobbet inne i staden. Det blir säkert också något att skriva om. Ha en skön helg.

3 thoughts on “Jag saknar er…

  1. chj skriver:

    Hoppas ni får en trevlig julfest!!Välkommen tillbaka till bloggvärlden.pa.

  2. Pux skriver:

    Hej pa,Om du tittar på en av kommentarerna där jag frågar om du är äldste bloggaren så har ”Rutan” lagt in en länk till en bloggare som är född 1915!Har inte hunnit kolla in hennes/hans sida än, men skall definitivt göra det.

  3. Ingeborg skriver:

    Hejsan,jag saknar dig också. jag går in här titt som tätt för att ta del av din värld. och nu är det så tomt!Ingeborg

Kommentera

