Utloggad i väntan på inspiration

Hjärnan har definitivt gått ner i viloläge nu.

Det kommer inte att bli så mycket bloggat här på ett par veckor. Skulle jag drabbas av skrivklåda så får jag ta tag i simklubbens informationsblad som skall knåpas ihop. Det är dead-line i augusti. Mitten av augusti. Hittills är inte en enda text färdig.

Jag förlitar mig på min erfarenhet av att sno ihop en personaltidning på noll och ingen tid alls, vilket brukar vara ungefär den tidsrymd jag har till mitt förfogande. Och det brukar går hyfsat. Förmodligen för att jag tycker att det är så himla roligt, och för att jag alltid får väldigt mycket positiv feedback på den.

Njut nu av sol och bad, vila och härliga böcker, resor och utflykter, familjen och vännerna. Njut och samla kraft att ta tag i vardagen igen när semesterdagarna tagit slut. Det skall jag göra. Säkert kommer det att dyka upp en massa hiskeligt intressanta saker som jag kommer att bli tvungen att blogga om.

Välkomna tillbaka en mulen dag. Då är jag nog här. Soliga dagar är det ingen ide att ni gör er besvär – då är det stranden som gäller.

Kommentera

