Det går inte alls

Har just övergivit matchen mellan Sverige och Ryssland. Blir bara stressad av att se våra blågula hjältar bli bortkollrade av den ryska björnen. Det var ju inte alls så här det skulle se ut!

Någon har gjort något väldigt fel och detta kommer väl att analyseras ner i minsta mikroskopiska detalj i all tillgänglig media i morgon och många, många dagar framöver. Känner att jag redan tröttnat…

Vad mig anbelangar är EM över nu. Skönt.

Äldste sonen opererades i dag och det var inte heller kul. Men det gick åtminstone bra. Vi åkte in i morse, fick honom nedsövd, uppskuren och hoptråcklad på en förmiddag. Sedan var han lite vinglig ett tag och fick åka rullstol ut till bilen. Det gillade han. Det där med rullstolen alltså. I övrigt kunde han väl stått över, men han klagar inte och tycks redan vara rätt okej.

Jag däremot.. Jag läker långsammare och kämpar fortfarande med paniken, chocken och illamåendet jag ådrog mig under sjukhusvistelsens olika stadier. Jag har fortfarande tunnelseende och susningar i öronen.

Tur att den här dagen är över.

Nu skall jag ge sonen en smärtstillande för att han skall sova lite bättre.

Jag med. Fast utan smärtstillande.

Kommentera

