Låg – för att säga ingen – toleransnivå

Håll er borta nu alla lättsårade, tunnhudade veklingar – jag är sjuuuuuuk!

Eftersom jag lider så oerhört så orkar jag inte visa normal hänsyn till någon eller något och jag orkar inte heller med att bli kritiserad. Alla förväntningar eller krav ni kan tänkas ha på mig råder jag er att hålla inne med för jag är icke mottaglig. Så in i bänken oemottaglig att jag eventuellt blir förbannad om ni så mycket som ens tittar på mig och min självlysande röda näsa.

Titta någon annan stans!

Adjö.

3 thoughts on “Låg – för att säga ingen – toleransnivå

  1. CarlH skriver:

    Pooooooor Yuooo

  2. carlhenryj skriver:

    Kom plötsligt att tänka på :-: Rudolf med röda mulen….Jag hukar!!!

  3. Puck skriver:

    ….Grrrrrr!

Kommentera

