Länken till "Calles Blogg"

http://blogg.aftonbladet.se/20222

Här är länken till Calles blogg. Han har ännu inte inte skrivit något, men snart…

Själv är jag fortfarande förbannad på portalen. Mycket nyckfull och svårarbetad… Hmmm. Orkar inte med så’n här skit nu. Det är ju jul snart.

Längtar efter att dela med mig av mina erfarenheter av bokcirkeln. Åhhh, vad fint det var. Lilla jag i ett så kulturellt sammanhang. Har ni läst de tidigare bloggarna så vet ni att jag redan berättat om äventyret två gånger, och att portalen bara poffade bort dem. Suck. Men snart är de på plats.

Vi hörs.

Kommentera

